הגנה צרכנית לאזרחים ותיקים
אלפי אזרחים ותיקים נפגעים בכל שנה מהונאות צרכניות.
רבים מהאזרחים הוותיקים אינם מודעים לזכויותיהם הצרכניות ולהטבות המיוחדות שמעניק להם החוק כאזרחים ותיקים.
עורכי דין יועצי זכויות של עמותת אביב, מעניקים לכם, בני
הגיל השלישי, ייעוץ וסיוע אישי בנושאי הגנה צרכנית
ובמימוש זכויותיהם כצרכנים אזרחים ותיקים.
לצד זאת, העמותה מנגישה מידע מקצועי וכלים לשיפור המוגנות מפני עוולות צרכניות, באמצעות הרצאות לציבור הרחב ופרסום באמצעי התקשורת השונים.
נתקלתם בבעיה צרכנית?
נפגעתם מעוולה או הונאה צרכנית?
רכשתם מוצר או שירות ולא קיבלתם תמורה?
בוצעו תשלומים בכרטיס האשראי שלכם עבור מוצרים
או שירותים שלא הזמנתם?
ביקשתם לבטל עסקה ונעניתם בשלילה?
עמותת אביב כאן כדי להעניק לכם ייעוץ וסיוע ללא תשלום.
התקשרו: 5711*, או מלאו פרטים כאן
למידע בנושא הגנה צרכנית
לחצו כאן:
טיפים לרכישה מוגנת
להרחבה לחצו על החצים
יש להיזהר מהבטחות המציעות "מתנות בחינם ".
עליכם לבחון את התנאים באופן יסודי בטרם הסכמתכם לקבלת המתנה.
במסגרת בחינת התנאים בדקו מול העוסק מהי התמורה הנדרשת מכם והחליטו האם אתם מוכנים לשלמה.
שימו לב:
א. התמורה איננה חייבת להיות כספית. כך למשל, התמורה אותה מבקש העוסק יכולה להיות בדמות מסירת פרטים אישיים שלכם לצורך פניות והצעות עתידיות.
ב. בקשת העוסק למסירת פרטי כרטיס האשראי שלכם מהווה אינדיקציה לכך שהמתנה לא תינתן בחינם.
בטרם ביצוע עסקה מומלץ לבצע סקר שוק.
את העסקה יש לבצע בנחת כאשר אתם בטוחים בכדאיותה.
שימו לב: לחברה לגיטימית אין כל סיבה להאיץ בלקוחותיה שיטת מכירה אגרסיבית לרוב מצביעה על עסקה לא רצויה.
פרטיו המלאים של בית העסק/ נותן השירות, פרטי ותכונות המוצר/השירות הניתן, מחירו המלא, תנאי התשלום, פרטי האחריות וכדומה.
לאחר קבלת פרטי העסקה / החוזה בכתב- וודאו כי תנאי העסקה מתאימים לכם.
חשוב מאוד: לשמור את החוזה / מסמך פרטי העסקה / החשבונית לעת הצורך- שמירת המסמכים יכולה לסייע לכם מאד במידה ובית העסק/ נותן השירות לא יעמוד בהתחייבויותיו ו/או יעלו חילוקי דעות בין הצדדים.
יש לוודא כי האותיות הקטנות שבחוזה/ פרטי עסקה/ מודעת פרסום – אינן פוגעות בציפיות שלנו לביצוע העסקה.
עליכם לוודא כי על אף הכוכביות- הרכישה עדיין כדאית עבורכם.
אם יש ספק- אין ספק. במקרה הצורך חשוב לערב ולהתייעץ עם אדם קרוב שאתם סומכים עליו בדבר העסקה.