מוקד סיוע טלפוני
מוקד הסיוע הטלפוני של עמותת אביב לניצולי השואה, פועל 24/7 בכל ימות השבוע ונותן מענה לכ-8,000 פניות בכל שנה, ללא כל תשלום.
מוקד הסיוע הטלפוני הוא הוא שדרת הפעילות המרכזית של העמותה שממנה מנווטת הפעילות במיזמים השונים של העמותה.
המוקד מרכז את מרבית הפניות שמגיעות מדי יום לעמותה.
יועצי הזכויות של העמותה עונים לשיחות שמתקבלות במוקד ומתאימים את הסיוע במיצוי זכויות לכל ניצול שואה באופן אישי. לחלק מהפונים יינתן ייעוץ מיידי וסיוע אישי במיצוי זכויות באמצעות הטלפון ובמקרים רבים יופנו ניצולי השואה לקבלת סיוע אישי באמצעות הפרויקטים השונים של העמותה.

